h1

Buta gondolatsor.

2010. március 19.

Talán később megbánom, hogy ezt leírtam. vagy. Talán később örülök majd, hogy megírtam. Mostanában sok mindenen mentem keresztül. Az osztálytársaim talán lúzernek tartanak vagy csak nem értenek. Azért, amiért csöndes vagyok, amiért hallgatom a tanár szavát, nem pofázok vissza. Szemétségeket szólnak be. Ez nem csak velem van így egymást is piszkálják. Annyira magamra veszek mindent. Már akkor is az idegesség jön rám, ha meghallom a nevemet. Ez nem volt mindig így. Visszaemlékszem 2007 előtti időszakokra. Óvodában én voltam a terrorista. Az óvónő is csak arra várt, hogy húzzak már el. 1., 2., 3., én voltam a királycsaj az osztályban. Legalábbis bizonyos körben. Voltunk néhányan haverok és ott főnöknek érezhettem magam. 4., ben annyit változott, hogy a baráti társaság egy kicsit szétesett. Újak jöttek és régiek mentek el. De én ugyan az maradtam. Nem érdekelt, kedves vagyok-e vagy utálnak!? Elégedett voltam és büszke. Jól éreztem magam. 5., ben elhatároztuk, hogy valamiféle varázslényeknek játszuk meg magunkat. Voltunk boszik, vámpírok mindenek… Olyan jó volt. Gondtalan és az a “leszarom” hangulatú. 6. osztályra a baráti kör teljesen felbomlott, de én hű maradtam magamhoz és folytattam az én a kiskirály szerepet. (Mindeközben már nem néztem animét csak óvodában) 2007 nyara azonban mindent megváltoztatott. Láttam egy animét aztán még egyet. Azt hittem az az isten. Mindig ilyen voltam. Valamibe beleéltem magam és az volt a minden. Csakhogy ez más volt. Az animével egy egész kultúra tárult elém. Minden csodás volt és gyönyörű. Kezdtem magamra találni. Eközben az énem fénye megkopott. A régi csillogó, gyönyörű kisugárzás, hogy én én vagyok oda lett. Talán az animét kéne okolnom. Talán. Inkább magamat. Nem tudom biztosan, ahogy már semmit sem. Az általános utolsó 2 éve csak erről szólt. Változáson mentem át és rá kellett jönnöm, hogy már nem szeretnek az emberek. Csak azt nem tudtam, hogy miért. Hihetetlen, de megváltoztam. Nem az voltam aki eddig, és nem is akartam. Elvoltam a Japán vagy kínai véleményemmel. 2 év alatt sikerült olyan nagyon megváltoznom, hogy a 9. osztályt már egészen el animésülve kezdtem. Csöndes voltam, aranyos, visszaszóltam, ha kellett, de sosem provokáltam senkit. Rám is szálltak, hogy milyen csöndes emberke ez. Persze. Miért is ne. Lelki sérült lettem, de nem érdekelt, mert annyira el voltam foglalva azzal, hogy olyan legyek, mint egy anime figura, hogy eltompultak bennem az igazi érzések. Erősnek éreztem magam, eközben olyan sebezhető voltam, mint még soha. Sokszor megrendült a hitem néhány dologban, de nem foglalkoztam vele és próbáltam kiállni az új én mellett. 10. osztályba is így mentem. Most is abba az osztályba járok és egy régi gondolat néhány régi emlék és egy film a régi stílusomból kiszakított engem az álmomból. Csak vegetáltam 3 és fél évig. Nem is éltem csak iskola és otthon volt. Semmi élet. Most rájöttem, hogy talán nem is kéne elzárnom magam az anime miatt. A legrosszabb hatással a Death note volt rám, ami miatt talpnyaló lett belőlem és jójegy éhes. Nem akarok többet ilyen lenni. Nem akarok senkit megbántani vagy bárkinek csalódást okozni. Sajnos rájöttem, hogy milyen vagyok valójában és nem tetszik, hogy mi lett belőlem az animék miatt. Elbutultam. Nem azért, mert az anime nem jó. Egyszerűen csak könnyen befolyásolható vagyok. Vissza akarok térni az igazi énemhez. Ha most itt vagy és ezt olvasod. Kérlek támogass ebben. Írjatok levelet. Vagy bármit.

Hogy szerezzem vissza a bugyuta felelőtlen életrevaló énemet?
Ti hogy csinálnátok?
Kerültetek már ilyen helyzetbe?

5 hozzászólás

  1. Állati érdekes volt olvasni ezt a bejegyzést… más generáció vagyok a 36 évemmel, ezért bevallom utána kellett olvasnom, hogy mi az az anime 🙂 A valóságtól hidd el mindenki menekül, ki túlszervezi magát programokkal, hogy ne hallja a saját belső hangját, ki meg egy animációs tiszta álomvilágot kíván, hogy a gyökereit megtalálja vagy, hogy új értékrendet keressen. Nincs ezzel semmi baj, ha ez tudatosul. És hidd el, ezek a te BUTA gondolataid nagyon értelmes gondolatok, kenterbe verik a legtöbb nálad jóval idősebb ismerősöm gondolatát… Teljesen rendben vagy, és jó úton jársz, mert a lényeg tudod, nem az úti cél, hanem az odavezető út maga; a folyamatok megértése és az élet értelme a létezés maximális megélésével. A válságok a legnagyobb barátaink, mert ezek segítenek előrébb jutni, egy fokkal feljebb a buszlépcsőn, amiről olyan kifejezően írtál. Ha érzed, hogy valami nem stimmel, változtass egy pár dolgon, és egy kicsit térj vissza a természethez, kedj el igazán ÉLNI – fizikai dolgokon keresztül. Jön a tavasz, hagyd ott a TV-t és csodálkozz rá a zöld rügyekre a parkban futás közben, ússz nagyokat a strandon szabadtéren. És ha még nem olvastad, ajánlom Paulo Coelho Alkimista című regényét, ami egy nagyon érthető és olvasmányos sztori egy spanyol pásztorfiúról, aki bejárja a nagyvilágot kincset keresve, mígnem az utazás végén rájön, hogy az amit keresett,mindig is ott volt, de MEG KELLETT TENNIE azt az utat, hogy azzá válhasson, akivé neki lenni kell. A történet bemutatja a kalandos utazást aminek a célja az önismeret. Hidd el, hogy Te pont jó úton jársz, hogy megtaláld a Személyes Történetedet, ahogy a könyv fogalmaz, és még biztos sok állomáson keresztül visz az út, ami lehet vidám is meg nehéz is. Nem lesz azzal az emberrel semmi baj, akinek ilyen OKOS gondolatai vannak és MER kételkedni 🙂
    Szép napot!
    Emese


    • Nagyon-nagyon köszönöm a sok jó tanácsot. ^^
      Örülök, hogy nem tartod butának a gondolataimat,
      mert az elküldés után egy kicsit kellemetlenül éreztem magam,
      hogy talán ilyesmit azért mégsem kéne.
      Sosem mertem megmutatni a gondolataimat és az érzéseimet másoknak,
      de talán mostantól kicsit bátrabb leszek.
      Annak kell hogy legyek.


  2. Szia. Örülök, hogy írtál blogomra kommentet, így idetévedtem. HálaIstennek, jó hírrel szolgálhatok. Én is ilyen voltam kb. 1évvel ezelőtt! Beleéltem magam az összes animébe, amit néztem, rajongtam már vettem tömegre az összes újságot, nehogy lemaradjak valamiről, alig voltak barátaim, olyan volt, mintha őrült lennék. De utána elvoltam foglalva azzal, hogy tanuljak, mivel ha tudatlan maradok, nem lesz belőlem semmi az idő múltával. Elkezdett egyre kevesebb időm lenni este, fáradt is voltam, így egyre kevesebbet ültem tv elé. Már gépezni is csak éppen blogot írni jöttem. Nem lett időm egy idő után animéket nézni, sem gondolkodni azokon. Egy idő után rájöttem arra is, hogy sokkal jobb egy igazi életet élni, mint egy álomvilágban reszketni mikor törnek rád.

    Nem kell butyutának legyél, csak bohókásnak, könnyen vissza szerezheted hiddel. Csak rákell vegyed magad, hogy éljed az életed. Menny el sétálni, valami kisebb koncerterkre, keress olyan embereket barátnak, akik szintén hasnonló cipben járnak. Sokan vannak, itt köztük én is, barátkozz, legyél nyitott minden újra, próbáld meg kitörölni a fejedből az animéket, nem egészséges ezt tapasztalatból mondom. Nem azt mondom, hogy egyeltalán ne nézz animét, csak ha megnézted ne kezdj el rajta filózni, meg beleélni magad. Tanulj inkább, beszélgess szüleiddel, csodákra képesek a lelki beszédek a szülőkkel : D

    Szóval azt hiszem válaszoltam az összes feltett kérdésedre, amnesy_emo@hotmail.com ha gondolod felvehetsz msnre és beszélgethetünk, ha akarsz. Hát remélem sikerül kitőrj ebből, sok sikert! Ahogy nekem sikerült, neked is fog.

    üdv:amy.


    • Szia!
      Köszönöm, hogy írtál.
      Örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel.
      Teljesen biztos vagyok benne,
      Hogy mostantól csak a húgommal nézek animét.
      Úgysincs időm rá.
      Nem tudom, hogy lehet… Egyszerűen eltelik a nap.
      Most inkább azzal kell törődnöm, hogy
      időt szakítsak arra is, amit tényleg szeretek.
      Tavasz van és éled a természet.
      Ezt meg kell örökíteni.


  3. Szia!
    Mi a helyzet veled, látom régóta nem írtál!
    A suli foglal el ennyire, vagy állandóan kint vagy a szabadban és szakítottál a technika minden vívmányával (köztük a számítógéppel is)? 🙂
    Remélem ez utóbbi a helyzet, de akkor is, írj, mert akinek ilyen jó meglátásai és véleménye van a világról, annak írnia kell!
    Emese



Hozzászólás